Jako mały rodzinny biznes chcielibyśmy podziękować za złożenie zamówienia w firmie Zawadzki Moda. Naszym celem jest zapewnienie Ci jak najlepszych doświadczeń, począwszy od momentu złożenia zamówienia aż do dostawy. Dlatego stworzyliśmy te wytyczne dotyczące wysyłki, abyś mógł/a z nami śmiało robić zakupy.
Czasy dostawy Średni czas dostawy wynosi od 7 do 14 dni roboczych.
Koszty wysyłki Koszty wysyłki są całkowicie darmowe, niezależnie od wartości zamówienia, abyś mógł cieszyć się naszymi produktami bez dodatkowych opłat.
Status Twojego zamówienia Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas personalny kod do śledzenia przesyłki drogą mailową. Dzięki temu kodowi możesz śledzić swoje zamówienie w każdej chwili, gdziekolwiek jesteś, za pośrednictwem naszego partnera do śledzenia PacelPanelLink. Często zdarza się, że pierwsze aktualizacje dotyczące Twojego zamówienia mogą pojawić się po 2-3 dniach. Po 2-3 dniach możesz również sprawdzić przewidywaną datę dostawy na stronie śledzenia.
Problemy z dostawą Zdarza się rzadko, ale możliwe jest, że w procesie dostawy wystąpi błąd. Taka jest ludzka natura, i niestety nie mamy na to wpływu. Dlatego prosimy o zrozumienie. W następujących przypadkach stosujemy następujące działania:
Produkt wadliwy: Jak nieprzyjemnie! Niestety może się zdarzyć, że Twój produkt zostanie uszkodzony podczas transportu. W takim przypadku automatycznie wysyłamy nową paczkę bez dodatkowych kosztów, niestety nie możemy jeszcze zwrócić pieniędzy. Chcemy zadowolić Cię jako klienta i dostarczyć to, co zamówiłeś, zanim zdecydujesz się na zwrot pieniędzy.
Zagubiona paczka: Jeśli paczka zaginie lub nie będzie mogła być dostarczona z powodów logistycznych, zawsze wysyłamy nową paczkę bez opłat, zanim przejdziemy do naszej polityki zwrotów i zwrotów pieniędzy. Chcemy zadowolić Cię jako klienta i dostarczyć to, co zamówiłeś, zanim zdecydujesz się na zwrot pieniędzy.
Odmowa przyjęcia paczki / Nieudana dostawa: Zdarza się czasami, że klient odmawia przyjęcia paczki przy drzwiach, lub firma kurierska próbowała dostarczyć kilka razy, ale nikt nie odpowiedział. W takim przypadku paczka zostanie zwrócona do urzędu pocztowego. Zawadzki Moda w chwili obecnej pokrywa koszty dostawy paczki. Zawsze informujemy klienta odpowiednio wcześnie mailem o tej sytuacji, jako klient masz siedem dni na odebranie paczki. Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane z urzędu pocztowego w ustalonym czasie, zostanie ono automatycznie zwrócone do dostawcy w Azji. Jeśli to się stanie, prześlemy nową paczkę bezpłatnie, z takim samym terminem dostawy, jak wcześniej (7-14 dni roboczych). Jeśli to nie zostanie przyjęte lub drugi raz, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia 65 zł od kwoty, którą zwracamy.
Nie jesteś zadowolony z produktu? - Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów dla dodatkowych informacji.
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Czy chcesz anulować swoje zamówienie z jakiegokolwiek powodu? Musisz to zrobić w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia, ponieważ produkcja zajmuje nam tylko jeden dzień. Jeśli anulujesz w tym czasie, otrzymasz pełny zwrot kosztów.
Ponieważ Twoje spersonalizowane produkty są wykonywane na zamówienie specjalnie dla Ciebie, w cenę zakupu wliczona jest opłata za personalizację w wysokości 39,95 zł za każdy produkt. Jeśli anulujesz zamówienie w ciągu 3 godzin od zakupu, zwrócimy pełną cenę produktu pomniejszoną o opłatę personalizacyjną w wysokości 39,95 zł.
Opłaty celne Ponieważ wysyłamy bezpośrednio od naszych dostawców w Azji, celnicy mogą kontrolować paczki wysyłane do Ciebie. Niestety, ta legislacja została zmieniona od 1 lipca 2021 roku, i nie mamy już nad tym kontroli. W niektórych przypadkach celnicy mogą nałożyć na Ciebie niewielką opłatę importową. Ale nie martw się! Spodziewamy się, że w 99% przypadków do tego nie dojdzie.
Masz pytania dotyczące Twojego zamówienia? Proszę najpierw sprawdź naszą stronę FAQ. Tam prawdopodobnie znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. Jeśli nie, skontaktuj się z nami. Nasze centrum obsługi klienta jest dostępne 7 dni w tygodniu, i zawsze odpowiadamy w ciągu 24 godzin.